Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

onsdag 13. september 2017

Gøy å lage egen bakgrunn til kort

Kan også sees hos Scrappelyst.

Med litt forskjellige medium på scrappepulten er det veldig gøy å teste og eksperimentere, og lage egne bakgrunner. Det er ikke dermed sagt at disse blir voldsomt fargesterke og fremtredende.

På dette kortet har jeg bygd opp en bakgrunn med paneler av kartong, før jeg grunnet denne med hvit gesso. Deretter har jeg laget litt skygger med Marabu Art Crayons.


Jentediesen har jeg kjøpt via Ebay, og syntes det var gøy å kombinere denne med boble-stempler fra Studiolight. Boblene har jeg stemplet og embosset med svart Detail embossingpulver fra Creative Expressions. Deretter har jeg farget lett inni boblene med Art Crayons og latt det flyte lett utover ved hjelp av en vannpensel.

Bursdagsjente er en chipboardstekst fra Scrapiniec, farget med Marabu Art Spray.


Svarte effekter er stemplet med clearstamps fra Studiolight.

Tekststriper er stickers fra Papirdesign.


Produkter fra Marabu, Studiolight, Creative Expressions, og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Bidrar med kortet mitt hos
Kreativ Scrapping, Utfordring #9 Fargepalett, avsluttet
Scrap from your heart, Utfordring #13 - Mixed Media, valgt til Mayas favoritt

1 kommentar:

gosti sa...

Dette likte jeg så godt; herlig og lekent og elegant på en gang:-)
Takk for at du scrapper sammen med oss i Kreativ Scrapping.
Hilsen fra Sigrid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...