Etiketter

advent (39) baby (245) boks (191) bordkort (79) bryllup (158) bursdag (661) dåp (144) farsdag (25) flaske (309) freebie (2) gaveposer (249) give away (7) innpakning (44) invitasjon (8) jul (871) julekule (250) kalender (46) kondolanse (60) konfirmasjon (665) kopp (346) Kort (1773) kreative tips (98) krus (337) lys (81) Marianne Design (545) morsdag (24) motiver for salg (56) navnefest (1) oppbevaring (10) oppskrifter (17) Papirdesign (794) Personlig gave (774) påske (39) Scrapbooking LO (42) Scrappelyst (1009) sjokolade (119) smågaver (1462) stemplene mine (50) tag (192) takkekort (3) tutorial (111)

lørdag 9. september 2017

AKVARELL OG PIXIE POWDER

Kan også sees hos Global Hobby og Kunst. Produktliste finner du også der.


Det er så gøy å lage bakgrunner med Cosmic Shimmer Pixie Powder. Pulveret lar arket leve sitt eget liv, og det oppstår vakre mønstre, nesten helt av seg selv.

Her har jeg først laget en dus bakgrunn på et akvarellark ved hjelp av blåtoner fra akvarellskrinet mitt, før jeg puffet på Pixie Powder mens akvarellarket fremdeles var vått.

På det ene arket jeg viser her maskerte jeg først med biter av smal washitape:


Deretter har jeg først malt lett med akvarell, og så drysset på Pixie Powder på vått akvarellark:


Resultat etter tørking:


Pulveret simpelthen eksploderer i fargeshow foran øynene mine. Veldig fascinerende, og like spennende hver gang.


Jeg kuttet til arket mitt i ønsket størrelse til kortet og fikk igjen en rest som jeg kunne stanse ut fjær fra. Mens fjærene fremdeles lå i metalldiesene, brukte jeg disse som stensil og påførte glitterpaste til detaljene:


Tekst og litt ekstra dimensjon bak fjærene er stemplet og embosset med hvitt embossingpulver.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...